Huomenna 7.3.2012 minulla on suuntana Lahti ja siellä Aleksanterinkadun Suomalainen kirjakauppa. Olen paikalla myymälässä klo 11-13, jolloin esittelen kirjaa ja valmistan koristeita sekä opastan koristeiden tekoa kaulittavista massoista erilaisia koristeluvälineitä kayttäen. Lisäksi voitte esittää minulle kysymyksiä, joita on kakkuilun parissa noussut esille. Kirjan ostajalle klo 11-13 Dr.Oetkerin sokerimassapaketti (250g) veloituksetta (niin kauan kuin tavaraa riittää).

 

Lauantaina 10.3.2012 suuntaan kohti Turkua ja olen Skanssin Suomalaisen kirjakaupan myymälässä klo 13-15. Siellä samanlainen vierailu kuin yllä Lahden myymälässäkin. Vierailupäivänä myös Skanssin myymälässä klo 13-15 välillä Dr.Oetkerin sokerimassa veloituksetta kirjan ostajalle (niin kauan kuin tavaraa riittää).

 

Ettehän unohda kirjan yhteydessä olevaa kakkukilpailua!

Nyt kaikki leipomaan innolla omaa unelmakakkua. Laittakaa kuva resepteineen sekä omat yhteystietonne minulle [email protected] sähköpostiosoitteeseen. Pääpalkintona Kenwoodin monitoimikone sekä lisäpalkintoina Iloleipureiden tuotepaketit! Lisätietoja kilpailusta löytyy täältä.

 



Olen kuullut, että kirja on joistakin kaupoista päässyt jo loppumaan. Kustantajalla ainakin kirjaa on varastossa, joten netin kautta tilaamalla saa kirjan ostettua ilman postikuluja. Eiköhän kirjaa saada pikaisesti taas niihinkin myymälöihin, joista se on päässyt loppumaan. Mukava huomata, että kakkukirjalle on ollut kysyntää!