VIHDOINKIN.....

1230596.jpg

Tätä pakettia olen siis odottanut marraskuusta lähtien. Tilasin silloin nämä tuotteet eräästä nettikaupasta. Matkalla paketti katosi ja minun piti odotella, kun postitoimisto siellä päässä etsi pakettia. Ei siihen mitään selitystä vieläkään tullut, mutta onneksi nyt vihdoin suostuivat laittamaan minulle uuden paketin tulemaan.  Kuulemma nyt ovat muuttaneet käytäntöjä niin, ettei asiakkaan tarvitse tällaisessa tapauksessa odotella.

Olin kyllä hieman pettynyt, että mitään hyvitystä tästä odotuksesta eivät olleet laittaneet... Täytyy ensi kerralla kokeilla jotain toista kauppaa paremmalla onnella:o)


Minä otin silloin heti (kun paketti ei saapunutkaan) yhteyttä Luottokuntaan ja sain lykkäystä tuohon joulukuun Visa-laskuun. Sovimme silloin, että jos pakettia ei ole kuulunut tammikuun loppuun mennessä, niin otan Luottokuntaan uudelleen yhteyttä ja he selvittävät tilanteen. Onneksi nyt tilanne selvisi kuitenkin näin - minä saan tuotteet ja Luottokunta saa minulta rahat:o)

Ai niin... vielä paketin sisältö:
* suihkevärejä kulta ja pronssi
* silikonimuotteja x 3 erilaista
* kimallepulveria (onkohan nyt oikea nimitys)x 2
* 5-lehtinen kukkamuotti
* kaksi pientä kuviokaulinta
(ainakin luulen noiden olevan kuviokaulimia)